LOKEH !

Antara beberapa hasil contengan aku tahun lepas dan awal tahun ini. Aku 'join' Urban Sketcher Ipoh (USK Ipoh)  untuk melatih jari jemari supaya lebih lembut stroke aku, USK Ipoh selalu buat 'live sketch event' setiap hari ahad, kalau aku takde ambil gambar kahwin, aku sertai sekali, selalu dengan Epoi.

Stroke 'live sketch' aku kena banyak diperbaiki lagi...


Lukisan 'live sketch' pertama aku dengan Epoi Omatajari

Buat gila, main layor marker hitam sesedap hati.

Permintaan member sekolah untuk lokeh Darth Vader, aku ambil dari Google image

Pejabat Pos yang selalu aku berurusan masa sekolah dulu

Tempat isteri aku konvo hujung tahun lepas

Tempat Portraiture nikah pasangan client aku, tangkap gambor dulu, balik lokeh.
Ni yang terbaru, pekan lama, lepas join 'outing' USK Ipoh, aku snap gambor ni dan lokeh. 

No comments:

Post a Comment