MASEHI 2016

Mencuci 'sawang' blog. 

Permulaan 2016

  • Phobtic Graphy aku serahkan secara total kepada Izni untuk teruskan. Aku hanya bagi 'guidance' dan hanya dibayar jika ada tugasan.
  • Aku kembali bikin secara solo, penjenamaan baharu, kurang tekanan dan aku boleh kawal kualiti dan pasaran yang aku inginkan, dan paling penting JIWA aku dalam berkarya.
  • Masih lagi menjadi freelance untuk Jangguttouch selagi mereka memerlukan aku. Banyak ilmu dan input yang aku belajar dari JT, dan aku cuba olah ke dalam 'art style' aku. Diulang baca : OLAH, bukan TIRU.
  • Kembali fokus dalam perniagaan, mencuba cabang perniagaan baru dan lebih mengutamakan keluarga, bukan lagi kepentingan nafsu sendiri.
Setakat ini dahulu entri untuk kali ini, oh ya, aku kembali aktif melukis.


Aku tak pernah menyesal berhenti makan gaji, tapi aku akan menyesal jika tak usaha lebih gigih lagi





No comments:

Post a Comment